fredag den 19. oktober 2012

Helt almindelig?

Fik Helle Thorning en almindelig behandling hos SKAT ?




Det har ellers været mantraet gennem de sidste par år.

Det har været en hel almindelig sag og den er gået helt efter bogen. Der er ikke sket noget ekstraordinært.



Men indebærer en helt almindelig sag hos SKAT, at de tre øverste embedsmænd i SKAT København sætter sig ned sammen med tre ganske overordnede embedsmænd fra Skatteministeriet, og gennemgår en enkelt, angivelig ordinær skattesag ?



Da disse sikkert særdeles svære drøftelser munder ud i, at hr Thorning vil blive godkendt til almindelig dansk skattepligt, så må der øjensynlig gøres noget.

Og reglerne ændres straks under behandlingen af den helt almindelige sag med tilbagevirkende kraft.



Mon også min helt almindelige skattesag kræver 6 topembedsmænds undersøgelser i en række møder.

Hvis det betyder, at reglerne for netop mig ændres i personlig positiv retning, ser jeg frem til ændringerne og at overskydende skat kan sendes til min Nem-konto. Jeg håber at pengene når frem til julehandelen.




Ingen kommentarer: